جاري تحميل ... مكسبي سبورت

إعلان الرئيسية

إعلان في أعلي التدوينة

مقالات

تستحقها والله يا علي يا لطفي يا نضيف

 

علي لطفي

كتب: محمود محسن

الراجل ده كنا جايبينه من فرقته وهو من أحسن حراس مصر ... الراجل ده كان جاي لاعب كأس عالم مع منتخب جيله وكان واحد من أكتر الحراس الواعدين ف مصر .. جه عندنا لقي نفسه علي الدكه ل احسن جون في أفريقيا ولقي نفسه مستحيل يقدر يكون اساسي . 


قعد عالدكه سنه ورا سنه بنفس راضيه لحد ما مستواه اتدهور وبقينا كل ما نتزنق والشناوي يغيب نجيبه نرميه فالنار ولما يغلط نقطع فيه ونسلخه .. ومن غير ما نسمع عنه مشكله واحده ولا شوفنا اعتراض ولا حتي تكشيره زي اي لعيب بيقعد عالدكه فالعالم .. علي لطفي سكت واشتغل بروح ورجوله . 


الراجل ده فالصوره دي كان بيساعد الحارس الاساسي اللي بيلعب عليه ومقعده عالدكه وكان مسجل فالورقه دي الزوايا اللي لعيبه الجيش بتشوط فيها ف نهائي الكأس وكان سبب مباشر ف فوزنا بالبطوله وتألق زميله ب نيته الصافيه .. الراجل ده هو أكتر واحد بيساعد الشناوي وبيفرحله وبيتمناله الخير . 


الراجل ده كنت واثق انهارده ان ربنا هيكرمه اقسم بالله وهيكون واحد من أبطال الليله دي عشان قلبه الطاهر وعشان يأكدلنا زي ما بنتاكد ف كل يوم ان نادينا ده غير ولعيبته دي غير وان عندنا مش شرط تكون جامد المهم تكون سالك 😉

تستحقها والله يا علي يا لطفي يا نضيف ❤️

الوسوم:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلان في أسفل التدوينة

إتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

موقع مكسبي سبورت يقدم احدث الاخبار الحصرية الخاصة بكل مجالات الرياضة في كافة انحاء العالم وخصوصا مصر بما فيها من احداث رياضية كروية ، كما نهتم بتقديم كافة الاخبار العالمية في جميع البطولات الهامة والتي تتمثل في بطولة كاس العالم واهم الدوريات الاوروبية mksabytv.com